Wednesday, January 6, 2010

RDA - Rehat Dengan Aman James "The Rev" Sullivan of A7X

James 'The Rev' Sullivan
-fallen bat-



Masa aku tgh lepak minum2 gan kawan2 di sebuah kedai kopi area rumah aku, (*time tu gah gelojoh mkn nasi lemak sbb lapaq sgt kot) kami disurprise oleh seorg senior time study dlu yg kbetulan bkerja di sebuah company yg mngedar brgn kmputer. satu ketika dulu beliau itu turut merupakan sorg voclist utk sbuah band kepada kwn aku ni. (gila menyimpang jauh cita yg aku nak sampaikan ni...) terus jela aku cita.. malaih betoi menyimpang siur ni...

time gah sama2 mnyembang tu la encik senior tu dia habaq, "eh hgpa taw dak The Rev A7X meninggai dah.. haa tedia...telekat biji kacang kat celah gigi ak time 2.. huhu.. bagi yang belum mengenali The Rev, beliau merupakan drummer bg Avenged Sevenfold dan pelengkap kegeniusan band itu. bg aku dia mmg antara drummer yg terer aku penah tengok sbb time gah rolling terok ni, dia leh slumber ja jd backup voc siap teran2 lg... salute! aku duk saja ja pn xleh nk teran cam dia... x sampai woo brader...



so yg menjadi misterius di minda aku, kenapa dan apa penyebab kematian arwah x pula diketahui... balik2 dr kedai kopi tu terus aku surf tenet bg memastikan kesahihan fakta encik yg bwk kabar td...maka sgguh la perkhabaran itu sbb aku bc kat official website pn ckp cmtu...tp agak hmpa la sbb xtau jgk cause of death The Rev... polis ckp it was from a natural causes katanya...hurmmm.... apa2 pn peninggalan beliau di usia yg muda yakni 28 thun dh ditentukan...








"Óg agus saor go deo (forever young and free)"..

sapa bleh ganti The Rev?? we'll see about that..

No comments:

Post a Comment