Wednesday, January 6, 2010

dua org kwn yg sawan..

Cherap

aku tggu hg mlm 2..kata nk p knduri

9:10amEnche

kenduri mana plak dah

9:10amCherap

the rev

9:10amEnche

laa

arey

9:10amCherap

haha

9:10amEnche

aku tgu kat mah dia

awt hg x mai

9:11amCherap

hg kata folow hg

yg hg p tggai aku psai pa?

9:11amEnche

laa

aku telupa sgguh syerap wei

mlm tu rmai yg tmpang aku

9:12amCherap

trima kaseh sbb hg lupa

hg x ngantuk ka pgi2 ni?

9:12amEnche

bkn lupa

buroq aku org tmpang penuh org ragaih

smpai ekoq ada org nek

pa gantuk2

aku mangkit semayang la..

9:13amCherap

bkn ka hg slalu bngn lwat

9:13amEnche

tu kalo aku pi clubbing aku mgkit lewat la

mlm td mak aku ajak pi tesco

aku letih nk kuaq

9:14amCherap

ooo

9:14amEnche

ditmbah faktor cuaca yg kurang menentu

9:14amCherap

ya..ujan

9:14amEnche

ya..ya...

9:14amCherap

yahaya

9:15amEnche

aku kalo mlm td duk panaih terik elok ja aku kuaq la..

ni mendung

sat2 ujan

9:15amCherap

sampai mampuih pun xkan pnas terik wak2 mlm

9:15amEnche

paras ayaq pula dah sampai ke paras amaran jingga

9:16amCherap

boleh mandi manda la

9:16amEnche

aih..mrepet sgt aih...

buleh2

9:16amCherap

hg la mula dulu

9:16amEnche

kalo nk mndi kena bwk cebok

jgn mndi terjun dlm ayaq

aku x hrp hg bkn reti brenang

aku pn x reti

kita men kot tepi2 dah la smbil2 cebok ayaq tu

9:18amCherap

bwk sabun & shmpoo skali

9:18amEnche

haa.. kelia...

jgn lpa bwk gtar sama

hg bwk gitar karen hg tu

9:19amCherap

bsah satg

kembang gtr

9:19amEnche

dak..

xpa kita bgkuih la gan plestik

9:20amCherap

men gtr dlm ayaq

wat vdeo kelip

9:20amEnche

fuiyoo

suma x pkai baju

man men deram

tp pegang drmstk ja

9:20amCherap

dan x pkai sluar

9:20amEnche

ketuk2 ats ayaq

hg la x pki sluar

aku xmaw

9:21amCherap

canggih 2

9:21amEnche

kita pkai sluar skolah canggih

mesti stail

9:22amCherap

ya..kita wat promotion sluar skolah 2

9:22amEnche

ya..sambey2 kita tribute buat the rev

9:23amCherap

sruh Canggih sponsor kita

9:23amEnche

hg ada no fon CEO depa??

9:24amCherap

x dak..boh amp gtr dlm ayaq

fuhh

9:24amEnche

thudiaa...

sempoi baq ang...

x ka short karen2 satu badan

9:24amCherap

baq ang..

9:24amEnche

tu ar baq ang..

......

9:25amCherap

kita jgn la boh karen..

9:25amEnche

abih tu

9:25amCherap

kita blakon ja.

nnti suh man insert sound r

9:26amEnche

ooo

aku igt nk men bunyi pkai mlut..

hg xdk keja ka ni

tiap2 hr cmni

aku nk keja kat sarikat perusahaan hg buleh x

9:30amCherap

stakat la ni x dak keja

pak aji x mai lg

9:32amEnche

pak aji pekena roti canai dlu ni...

jom aku nk pi turun masak sat

stg ppahai hg tepon ak..

mai la mkn tghri kt rmh...

hg bli nc bgkus pastu mai mkn kt mah aku

9:34amCherap

dia mai dah

ok chiow

9:34amEnche

haa ok... zasss....

No comments:

Post a Comment